Anbefalte innlegg

Det hele begynte med at jeg hadde kommet på jobb og skulle lufte hunden. Etter en liten spasertur skulle jeg sette hunden i buret, men da ville ikke bakluka åpne seg: klø : Ser ut som den er "løs" på høyre side, men sitter i lås på venstre side. Dette er jo et stort problem da hunden bruker å ligge i bilen når jeg er på jobb: dum :

Noen som vet hvordan jeg skal få opp luka???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å klemme inn luka når du åpner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å klemme inn luka når du åpner?

Nei, men det skal jeg prøve:)

"Krysser fingrene"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen reaksjon når jeg prøvde å klemme inn luka:(

Flere tips mottas med stor TAKK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det motsatte skjedde med meg en gang tidligere. Da ble låsen satt i slå når luken var oppe, og den ville ikke låse seg når man smalt den igjen. Jeg måtte av med panelet bak og dra i et stag for å "låse den opp". Om du har hundegitter bak er det sikkert ikke så lett å komme seg i bagasjerommet, men du må iallefall få dradd av listene opp langs bakruten inni, og forsøke å få av panelet på innsiden for å komme til staget..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok meg 20 min for å fikse problemet:p Det var det ene staget som hadde løsnet, og etter som klipsene som holder dekslene og panelet var så løse, så ble det ikke store jobben å få det av fra innsiden.

Først tok jeg av det øverste dekselet

IMG_0265.jpg

Så var det de på sidene

IMG_0267.jpg

IMG_0266.jpg

Og panelet

IMG_0268.jpg

Og her er problemet. Man ser at staget ikke er "låst" av.

IMG_0269.jpg

Og slik skal det være

IMG_0270.jpg

Problem solved: rock :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.