#1 Skrevet April 11, 2012 (endret) Det hele begynte med at jeg hadde kommet på jobb og skulle lufte hunden. Etter en liten spasertur skulle jeg sette hunden i buret, men da ville ikke bakluka åpne seg: klø : Ser ut som den er "løs" på høyre side, men sitter i lås på venstre side. Dette er jo et stort problem da hunden bruker å ligge i bilen når jeg er på jobb: dum : Noen som vet hvordan jeg skal få opp luka??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2012 Prøvd å klemme inn luka når du åpner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2012 Prøvd å klemme inn luka når du åpner? Nei, men det skal jeg prøve:) "Krysser fingrene" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2012 Ingen reaksjon når jeg prøvde å klemme inn luka:( Flere tips mottas med stor TAKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2012 Det motsatte skjedde med meg en gang tidligere. Da ble låsen satt i slå når luken var oppe, og den ville ikke låse seg når man smalt den igjen. Jeg måtte av med panelet bak og dra i et stag for å "låse den opp". Om du har hundegitter bak er det sikkert ikke så lett å komme seg i bagasjerommet, men du må iallefall få dradd av listene opp langs bakruten inni, og forsøke å få av panelet på innsiden for å komme til staget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2012 Det tok meg 20 min for å fikse problemet:p Det var det ene staget som hadde løsnet, og etter som klipsene som holder dekslene og panelet var så løse, så ble det ikke store jobben å få det av fra innsiden. Først tok jeg av det øverste dekselet Så var det de på sidene Og panelet Og her er problemet. Man ser at staget ikke er "låst" av. Og slik skal det være Problem solved: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...