#1 Skrevet April 11, 2012 Hei! Har ein 08 Caravelle 2,5 Tdi 7s. Hvordan og er det evt mulig å bygge denne om til Multivan interiør? Den eg har e 2 + 3 s bak. Må vel få montert skinner. Må disse sveises? Hadde vert artig å få til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2012 Sjekk denne tråden http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=57&t=31319 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2012 (endret) Viss du allereie har seter, så veit eg ikkje om eg hadde orka. Veldig mykje arbeid, og dersom du skal bygge om alt, vert det vel minst like mykje arbeid som å bygge om ein transporter. Du må jo ut med alt og inn med nytt. Kan sjølvsagt sette inn berre golvet og seta, men du bør i alle fall fjerne selane som vert til overs, og då er det vel i praksis ut med det aller meste. Det er også mykje arbeid å få skinnene skikkeleg på plass. Mykje dill under som må løysast og flyttast for å få montert alle boltane som festar skinnene. Sjekkar du ut tråden min så ser du i alle fall korleis det er på Tranporter. Som eg skriv der; dette er ikkje noko eg ville gitt meg ut på dersom ein ikkje har litt ekstra fritid ein periode, eller evt kan klare seg utan bil i nokre veker. Det er ikkje noko problem å få til, men summen av det ny innredning kostar og alt arbeidet det krev gjer at eg ikkje ville gjort dette med ein bil som allereie har seter. Men det er berre meg;-). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...