Anbefalte innlegg

Skal til å lakke noen porche gullideckel felger å lurer på om noen har tips/bilder av valg av farge? Eller bør jeg bare gå for den standard kjedelige sølv fargen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo hva du liker selv å da :) Mange lake de i sort.. men jeg synes det fort blir kjedelig..En litt mørkere grå kan jo være fint eller en bronze aktig farge. Hvordan farge har bilen din a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en blå/lilla golf di skal på i første om gang. Hadde lyst å polere di men ingen som glassblåser i distriktet å disse er ganske godt herdet så jeg kommer ingen vei med sandpapir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

polere de skal jeg love deg er litt jobb er nok enklere å ta dinne en minne D90 felger.. Tynner bad er vel tingen for å få fjærna lakken i tilfelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt di i tynner bad. Får prøve en gang til med enda grovere papir. Om di ikke blir bra så er det bare å kaste dem i lakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakken på porsche felga er bra.. men lakken tåler ikke paknings rens fra crc og wurth.. men blir gående mye av det vis du skal fjærne all lakken på fire felger.. Hadde på det på minne å lot det ligge en halvtime så skrapte jeg av.. måtte gjenta den behandlinga mange ganger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duxola pleier å hjelpe en god del på fjerning av lakk. Husker jeg brukte det på mine BBS, lakken satt godt, og grunninga enda bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duxola monner ikke tilstrekkelig på disse felgene. Frode Gikling ga opp etter en felg.

 

Jeg synes Porsche-felger er finest i en frisk sølvgrå og disse "enkle" 16"'erne kommer etter min smak mest til sin rett med senteremblem som bare har svart mønster. Akkurat Gullideckel-felgene funker også med noe i retning champagnefarge - en farge de gjerne fikk etter hvert som årene gikk;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si det dette om lakken på D90 felgene.. jeg tok en kjøkken kniv å pressa hard å begynte å skrape på lakken å det var bare så vidt det ble merke.. Så hadde ikke felgene minne vært påbegynt polering hadde jeg nok aldrig starta på jobben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.