Dekk og felg i Bergen og omegn

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvor man kan få tak i bra felger og dekk i bergensområdet? Tenker da ikke på de store kjedene som Dekk1, Vianor osv som ikke er spesielt billige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har avtale med Bergen Bildekk i Haakonsvernveien, de er veldig grei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har avtale med Bergen Bildekk i Haakonsvernveien, de er veldig grei:)

 

Støtter opp Ole-Jørgen her! De er bra på pris og behandler felger med måte så det går an å få lagt på litt dyrere felger også uten at kanter etc ser ut som oppussings objekt etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har avtale med Bergen Bildekk i Haakonsvernveien, de er veldig grei:)

 

Har vi noen faste rabatter der? Eller kommer det an på hva vi kjøper?

 

http://www.bergenbildekk.com

Han Robert som jobber der, er det han som var på Tores Auto i Fyllingsdalen for noen år siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen faste rabatter der? Eller kommer det an på hva vi kjøper?

 

http://www.bergenbildekk.com

Han Robert som jobber der, er det han som var på Tores Auto i Fyllingsdalen for noen år siden?

 

Vi har ingen faste rabatt prosenter, da de har varierende å gå på. De sier at vi får det de har å gå på.

 

Robert jobbet på dekk&felg før så vidt jeg vet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ingen faste rabatt prosenter, da de har varierende å gå på. De sier at vi får det de har å gå på.

 

Robert jobbet på dekk&felg før så vidt jeg vet.

 

Ok. Den er grei.

 

Det er der eg har han i fra ja. ;) Var noe kjent med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det dekk og felger hos Bergen Bildekk (i hard konkuranse fra Dekk & Felg på Minde faktisk). Takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det dekk og felger hos Bergen Bildekk (i hard konkuranse fra Dekk & Felg på Minde faktisk). Takk for tipset!

 

Flott :) Robert er en grei kar, ikke sant?

Hvilke dekk og felger har du handlet nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble TSW Mallory Black 19". Dessverre tillot ikke budsjett skikkelige dekk : bh : men de anbefalte Milestone Greensport i budsjettklassen, 235/35/19. Får bli skikkelige dekk til neste år med mindre Greensport overrasker og leverer varene.

 

Robert var trivelig han og hadde god peiling :)

 

20120414_221118.jpg

 

20120420_172203.jpg

 

Når jeg ser bildet nå, ser jeg at jeg skulle hatt et svart senterdeksel, helst med Audi-ringer på : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :) Jeg kjøpte Milstone dekk til madammen sin Golf for 4 år siden. De blir ikke kjørt mye i året, men er bra på våt vei, støyer ikke så gale heller. Er 225/45-17 da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Bergen bildekk gjennom jobben, bra service der..

Men når jeg spurte om Robert kunne lage ett godt tilbud til meg på 20" fikk jeg et rungende NEI, så stakk han inn på kontoret.. Så fikk inntrykk av at de kun har bedriftskunder og er lite interessert i å ha privatkunder.,.. Kanskje han bare hadde en dårlig dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Bergen bildekk gjennom jobben, bra service der..

Men når jeg spurte om Robert kunne lage ett godt tilbud til meg på 20" fikk jeg et rungende NEI, så stakk han inn på kontoret.. Så fikk inntrykk av at de kun har bedriftskunder og er lite interessert i å ha privatkunder.,.. Kanskje han bare hadde en dårlig dag.

 

Det høres merkelig ut. Kanksje han var stresset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.