#1 Skrevet April 11, 2012 Kan man justere camber selv? Og hvordan gjør man det? Har en VW Golf 2 1,8 l ikke senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2012 Veldig enkelt. Løsne boltene og dytte på fjærbeinet eller vri den ene skruen hvis de er eksentriske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2012 Men hvor mange grader og hvilket værktøy kan man bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2012 Hvorfor skal du justere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2012 Hadde løs de to boltene på bildet over når jeg skulle bytte hjullager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2012 expertene må gjerne le, men jeg har målt / justert camber med dette: http://www.jula.no/digitalt-vaterpass-600-mm-160009 spissing har jeg justert etter snorer. har søkt endel rundt på nettet og funnet at det er endel som gjør det på denne måten med stort hell. PS! da snakker jeg om på bane / hobby bilen hvor 40 000km på deksettet ikke pri 1 Viktig at bilen står på plant underlag når du vatrer opp camber vinkel. dvs like høyt på alle hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2012 Hadde løs de to boltene på bildet over når jeg skulle bytte hjullager. expertene må gjerne le, men jeg har målt / justert camber med dette:http://www.jula.no/digitalt-vaterpass-600-mm-160009 spissing har jeg justert etter snorer. har søkt endel rundt på nettet og funnet at det er endel som gjør det på denne måten med stort hell. PS! da snakker jeg om på bane / hobby bilen hvor 40 000km på deksettet ikke pri 1 Viktig at bilen står på plant underlag når du vatrer opp camber vinkel. dvs like høyt på alle hjul Skulle akkurat foreslå det samme som Mr. Gjerseth. Funker gull:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2012 Eventuelt så kan du finne ett fast punkt på bilen og måle til, men da må du jo sjekke FØR du demonterer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...