#1 Skrevet April 11, 2012 (endret) Hei, Har nå fått ryddet litt i garasjen og sett over litt av hva man har liggende. Skal bort! Må rydde plass Store deler hentes. Frakt kommer i tillegg på andre ting. Karroserideler: Dør VS i god stand. Stygg i lakken men veldig bra for rust. Komplett med rute - 500,- Dør HS i god stand. Stygg i lakken men veldig bra for rust. Komplett med rute - 500,- Dør VS. Tiltenkt banebil, derfor er innmaten kappet ut. Fint om du trenger utvendig dørblad eller andre deler. Hel og fin. 200,- Panser. Helt og fint, lite rust. Blå metallic. - 500,- Smale baklykter - 400,- paret (To par tilgjengelig) Chassis: Drivaksler Golf 1.1 - 200,- paret. Bakstilling. Sandblåst og lakkert sort. Gule poly-foringer montert. Nye håndbrekkkabler medfølger. God som ny! - 500,- Bærearmer MANGE på lager. - 150,- pr. stk. Interiør: Midtkonsoll m/ plass til tre stk. 52mm instrumenter. Sort. - 350,- Oppdaterer etterhvert med andre ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2012 Bilder av bakstillinga? Er det med stab.stag? Isåfall, går det an å flytte over fra min ødelagte bakstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2012 Hei, Har noen bilder her. Det er ikke med stabstag, men dette kan flyttes over fra en GTI bakstilling. Ellers er de identiske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2012 Hei. Har du bilde av panseret, der det er rust.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2012 Hei, Jeg kan ta et i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2012 Trenger bakbremsene også, egentlig bare alt som er på innsiden av trommelen på høyre side Har du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2012 Jeg har prøvd å kontakte deg flere ganger på PM...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2012 Trenger bakbremsene også, egentlig bare alt som er på innsiden av trommelen på høyre side Har du det? Har du bremsene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2012 Hei, Desverre ikke bremsene. Bilder av diverse kommer denne uken når jeg får ryddet meg vidre innover i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2012 Okei 700kr for Bakstilling og midtkonsoll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...