Audi s4 2.2 1992 mod 55 000kr. 308 000km

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg selger min audi s4.

(Muligens er topp pakningen gåen?) ikke noe tegn til olje i kjølevann og heller ikke vann i olja eller unormal eksos damp/røyk.

Lett sak og fikse for de som kan det. Mistenker detta da det kun blir varmt i kupe en da jeg kjører Kan for all del være noe annet og som gjør det.

 

Eu godkjent til Februar 2014.

Årsavgift betalt for 2012

Blei byttet lamdasonde på eu kontroll og overhaling av bremser og 1 endeledd på styrestaget.

 

den er god og kjøre, bilen er helt orginal kun sportseksos fra simons åpent filter og ny downpipe og ny manifoil.

 

Orginal høyde ikke senket og bilen har ikke vært chippet før fikk jeg beskjed på.

 

Litt skjønnhets feil og på bilen som en sprekk i fontfangeren og noe rustbobler under lakken på bakluke

og på fører døren og såvidt litt på hjulbuen på høyre side fremme.

 

Regreim og vannpumpe Byttet på 307 456km.Multi reim og olje og oljefilter + plugger byttet ganske nyligt.

 

følger også med pioneer spiller Med cd/usb og aux

 

Følger med 18"felger sommerdekk med litt slitte dekk følger med 2 greie dekk extra og 16" vinterdekk.

 

Heftelser blir slettet ved salg.

 

Ta kontakt ved intresse på mail sms eller telefon.

Pris kan diskuteres ved Intresse.

 

Mvh

Bjørn morten thomassen

Skjermbilde2.JPG

Skjermbilde.JPG

Skjermbilde3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.