AAN motor med mye nytt selges, passer rett i Audi 80/90, NY PRIS

Anbefalte innlegg

Selger en AAN motor. Den består av AAN blokk, topp, toppdeksel, eksosmanifold, turbo, vannrail, innsug, svinghjul og clutch. S2 bunnpanne. 7A kammer. Motorfester til 80/90/coupe.

Alt av pakninger (unntatt vannrail og vannflens), lager, stempelringer, frostplugger og skruer er byttet. Ny regreim, vannpumpe (må byttes pga at den har vært brukt sammen med elektrisk pumpe) og løpehjul. Sitter sputter lager på rådene. ARP topplokksbolter. Ikke kontrollmålt klaringer, eller noen maskinering er utført. Kun visuell kontroll og honing av sylindrene.

Blokka har vært syredyppet og børstet gjennom alle oljekanaler.

Ledningsnett, styreenhet, dynamo, noen følere, starter og coilrekke følger ikke med.

Motoren har gått ca 1000 km etter overhaling.

12000,- eller bud. Kan selges billigere ved hurtig avgjørelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er mulig intr i motoren.

Hva er blitt gjort med toppen? (tenker på ventiler, ventilseter, ventiltetninger, ventilstyringer, ventilløftere, planing av topp)

Hva er blitt gjort med bunndel? (forstår nye lager, men honing eller boring av sylinderer?, stempelringer byttet?, alle klaringer målt?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er mulig intr i motoren.

Hva er blitt gjort med toppen? (tenker på ventiler, ventilseter, ventiltetninger, ventilstyringer, ventilløftere, planing av topp)

Hva er blitt gjort med bunndel? (forstår nye lager, men honing eller boring av sylinderer?, stempelringer byttet?, alle klaringer målt?)

I toppen har det blitt byttet ventiltetninger. Det har blitt skiftet stempelringer og sylindrene er honet. Ikke kontrollmålt, kun sett på visuelt. Ikke noe som tilsier at ting ikke er på stell, fungerer utmerket:)

Lagt til etter 1 time 46 minutter:

Her er et bilde av motoren som selges. Det stemmer jo ikke helt mtp innsug turbo osv.

Kan også se flere bilder her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186824&highlight=audi+80+quattro

S5000555.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren står her enda:) Fungerte utmerket før den ble tatt ut. Perfekt motor til feks et 380 oppsett. Om noen kommer å henter den ved kjapp avgjørelse kan de ta den med for 10 000,-. 7A kammene i seg selv går jo for 2-3000,- og den er påkostet ca 8000,- i deler. Dette kan jo ikke være så aller værst pris for en velfungerende motor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

hvordan er tillstanden på toppen med tanke på sprekker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var faktisk veldig bra:) Den hadde en liten sprekk mellom to av setene da jeg hadde den oppe. Det kommer man vel sjelden unna når det gjelder disse motorene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det :)

Bud på 9000 lapper. Så er du kvitt den i dag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er opptatt i dag og muligens i morra så da skal jeg tenke på budet til jeg ser tid til evt henting:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er god. kontakt meg på 95192435

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god:) Da er høyeste bud 9000,-

Lagt til etter 9 timer 46 minutter:

SOLGT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.