#1 Skrevet April 12, 2012 Hei. Jeg ble frastjålet felger og dekk for litt siden og nå har jeg skaffet nye (fikk det heldigvis dekket av forsikring). Endte opp med 19" Interlagos-replica felger og Pirelli P-Zero 235/35R19. Jeg har nå et par spørsmål i forbindelse med kjøp av spacere/adaptere til felgene: Hvilke type spacere/adaptere bør jeg gå for? Er det noen av dere som vet om internett-sider med billigere typer enn de nevnt nedenfor? Og ikke minst; hvilken spacer-dimensjon vil gjøre at jeg akkurat vil holde meg innenfor lovlighetens grenser (innenfor hjulbuen)? Er det noen av dere som har gjort noe lignende med sin Scirocco kunne jeg gjerne tenke meg å se bilder også, før jeg bestiller det nødvendige.. Felginformasjon: 8,5"x19" ⁄ 5x112 ⁄ ET45 ⁄ Hub 66,6⁄ 57,1 Informasjon om spacere/adaptere: VW - Audi 10mm 495,- 57,1 - 57,1 ( 5x100 / 112 ) VW - Audi 18mm 495,- 57,1 - 57,1 ( 5x100 / 112 ) Takk på forhånd for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2012 kjører samme oppsett i 20"(8,5 et 45) med ca60/80mm senk om jeg ikke husker feil, Men med 225/30 dekk. Har 15mm (et 30)spacer bak og 20mm(et 25) spacer forann, da ligger det helt perfekt (i mine øyne) i forold til hjulbuene! et bilde med full fjæring bak: Vil absolutt anbefale deg å kjøpe skrudde spacere hvis du skal opp i 15+mm , litt dyrere og litt bedre Kjøpte mine hos Parts & Retards som leverte over natten disse , mener jeg ga rundt 1800.- for alle 4 Og angående lovligheten kan du vel ikke gå mer enn 7,5mm fra orginalinnpresset ene eller andre veien så da er de ulovlig med en spacer på 12mm (orginalt er vel et 41) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2012 kjører samme oppsett i 20"(8,5 et 45) med ca60/80mm senk om jeg ikke husker feil, Men med 225/30 dekk.Har 15mm (et 30)spacer bak og 20mm(et 25) spacer forann, da ligger det helt perfekt (i mine øyne) i forold til hjulbuene! et bilde med full fjæring bak: Vil absolutt anbefale deg å kjøpe skrudde spacere hvis du skal opp i 15+mm , litt dyrere og litt bedre Kjøpte mine hos Parts & Retards som leverte over natten disse , mener jeg ga rundt 1800.- for alle 4 Og angående lovligheten kan du vel ikke gå mer enn 7,5mm fra orginalinnpresset ene eller andre veien så da er de ulovlig med en spacer på 12mm (orginalt er vel et 41) Flott! Takk for god info! Fint at du la ved bilder slik at jeg også får et godt inntrykk av hvordan dine spacere ble på bilen. Tror nok jeg får ta en titt på Parts & Retards selv for å se hva de har. Igjen, takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...