#1 Skrevet April 12, 2012 (endret) vurderer å selge noen Zender felger jeg har liggende... 7x15" Et 20 1 felg er skadet.. går vell ann å fikse tror jeg. Det følger ikke med senter kopper til de. 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2012 Skrudde felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2012 nei.. bare til pynt.. one piece rims. Felgene kan se sånn ut med litt pågangsmot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2012 Har du bilder av resten av felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2012 (endret) Har ikke, men kan ta noen i løpet av helgen.. Lagt til etter 1 dag 7 timer: fikk vasket de litt i dag også.. trenger en god del pleie for å bli 100% er noen sår på denne.. men disse to er relativt fine. åsså den skadde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2012 Går billig om noen viser interesse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2012 Er interessert om prisen er rett! ser du bor i seljord. Jeg skal til seljord den 16 september 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2012 Vi skal nok kunne komme til en enighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2012 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...