#1 Skrevet April 12, 2012 (endret) Selger da felgene mine til fordel for nye, Orginale Oz Ultraleggera HLT (Kvalitets hjul som veier minimalt) 5x112 20x8,5 ET35 225/30 R20 Nankang NS2 (Nesten nye) - Felgene har noen små stensprut, syns minimalt! Sentreringsringer og hjulbolter medfølger. PRIS ANTYDNING: 10000,- KAN SELGES NOE BILLIGERE VED HURTIG AVGJØRELSE!* / Bud tas i mot! Skal bort så fort som mulig, da jeg har andre felger på hånda! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35163803 For flere bilder, ta en titt innom tråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212596 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2012 opp med seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2012 Sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2012 Stemmer, glemte helt å svare på den! Ingen som vil ha kvalitets hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2012 Ahhh! Drømme felger da! Men mine bremser kommer til å se ut som to nonstop med disse :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2012 opp igjeen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2012 Jeg er fortsatt int... Prøvde å ringe deg et par ganger, men dårlig med svar. Du får si fra hvis det passer en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2012 Han er i østeriket fortiden, han ringer deg sikkert så fort han kommer hjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2012 Dette er kvalitets felger. veier ingenting omtrengt. så løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2012 Dette er kvalitets felger. veier ingenting omtrengt. så løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2012 Setter prisen til 10000,- Selger de til første med 10k! Skal bort snarest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 9, 2012 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...