Anbefalte innlegg

kan noen gi meg en kjapp innføring hvordan jeg får opp pluggene. tok av dekselet og dro opp hele sylinderen med plugg hetta, men selve pluggen står fortsatt igjen på bunnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skrudd løs pluggen?Kan være litt kjipe å få i der nede..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke skrudd løs pluggen. den sitter fast, hvordan får jeg løsnet den der nede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å løsne den men sitter bom fast?Litt kjipt det der for toppen er av alu og man kan fort rive gjengene hvis man blir for brutal.

Har ikke noe tips i farta da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke prøvd å løsne den ennå..har bare tatt av øverste delen(sylinderen) med hetta og ledningen fra coil. regner med pluggen sitter i gjenger der nede, men kommer liksom ikke til for å klare å skru. må vel være et triks på akkurat dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å skru ut plugger som sitter langt nedi der anbefales de lange, tynne pluggnøklene fra Tema: 10-3001 om du har 16mm eller 10-3004 om du har 20,5mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du 1/2 " sett nå?Kankje du kan prøve med 3/8" sett,litt tynnere og mindre verktøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakenden av verktøyet for å løsne hjulbolta kan brukes til pluggnøkkelen. Hvis du har den orginale som leveres på biler med 3B motor :)

Så bruker du bare et lite rør som forlenger for å få litt kraft i det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du 1/2 " sett nå?Kankje du kan prøve med 3/8" sett,litt tynnere og mindre verktøy.
JohnF: får prøve med et 3/8 sett i morgen tenker jeg. Kay: det visste jeg ikke...godt tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.