#1 Skrevet April 12, 2012 (endret) Jeg har frem til juni mulighet til å lage alle typer ensfargede klistremerker. Kom med ønsker så skal jeg lage det mot muligens en liten penge(ca10-20,-) Legger ut noen bilder iløpet av morgen dagen av de jeg har foreløbig. Jeg holder til i Tønsberg så bare til å si ifra hvis du er i nærheten og trenger noen. Mvh Marius Sagen 94192172 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2012 (endret) Her er noen bilder av ting jeg har laget og lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2012 digga handwash only! fresh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2012 Her er noen bilder av ting jeg har laget og lager.[ATTACH]172604[/ATTACH] [ATTACH]172605[/ATTACH] [ATTACH]172606[/ATTACH] [ATTACH]172607[/ATTACH] PREFORMANCE eller PERFORMANCE? Preform(ance): grovforme/tilpasse Performance: Ytelse, prestasjon Perform: Yte, Prestere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2012 Tror også den bør endres, blir fort mobbeoffer med feilskrevet klistremerke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2012 Slik, la ikke så mye omtanke i denne. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...