Anbefalte innlegg

Vurderer å selge denne framfor å la den stå til jeg eventuellt får meg jobb igjen.

Må være eugodkjent innen utgangen av mai måned. Har gått over bilen og kjøpt inn det som trengs for å få den igjennom kontrollen.

 

Bilen er i grei stand. trenger bare å bytte ene demperen foran. Så skal den gå gjennom eukontrollen.

Har sjekket foringer og bremser. Alt ser bra ut. Eneste er at handbrekket fryser når det er kaldt ute.

Frontruten burde også vært byttet.

Er også rullemalt rød :(

Men forbehold at det er mer som må gjøres, da jeg ikke er noe mekaniker.

 

Rust i innerskjermer bake mot bagasjerom beggesider. Funnet et hull på størrelse med to femkroninger i gulv på førerside. Kanaler er hele og fine, men ikke tatt av kanalskjørt for nermere titt. Bare kiket innimellom.

Bilen er rullemalt rød. Noe bobler enkelte plasser på karosseri, mest rundt front/bakrute. Lakk falt av i knekken på 2 av hjulbuene.

 

Denne er ikke skadet så vidt jeg kan se. Er fin og rett i karosseri/dører/skjøter.

 

Motoren er en 1,8 forgasser på 92 hester, med motorkode JV. I følge speedometer er bilen gått 166000. Men tar kmstanden med en klype salt.

Ellers er motoren fin, går litt høyt på tomgang når den er varm. Bruker ikke olje eller vann, med er noe ventiltikk. Byttet olje og filter på motor/gir/akslinger for 200 mil siden (castrol)

 

Det som er byttet av meg er kun mastersylinder til klutsjen, dyr del men vesentlig for å være kjørbar.

Og bakre eksospotte (rustfri fra Custom Auto Craft).

Ellers har jeg handlet inn, nye dempere med fjerer, og dørhandtak.

Har også slavesylinder til clutsjen liggende

Har ingen plass og stå, så har ikke mulighet til å fikse den selv heller.

 

Taper masse penger på dette, men er uten jobb og gidder ikke snu på enhver krone for å få betalt regningene mine.

 

Årets årsavgift er ennå ikke betalt, da jeg ikke har råd :o

 

Prisantydning 16000,-

 

20120121_211305.jpg

20120121_211333.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da penger trengs, vurderer jeg å la denne gå litt billigere.

Senker prisen til 13000,- eller seriøse bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er årsavgiften betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump :)

 

Da er dempere/fjerer og fjerbeinslager begge sider foran byttet. Endeledd høyre side foran også nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker denne fra salg nå i sommer. Får se om jeg selger til vinteren kommer. Garasjeplass er leid og da kan den heller stå, så kan jeg fikse lakk og rusten som er på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.