Takluke går opp og ned av seg selv ved start av bilen - audi c4

Anbefalte innlegg

Hei.

Som jeg har nevnt over i tittelen så går takluka opp også ned i bakenden når jeg har startet bilen og i det jeg skal kjøre.. Dette skjer kun en sjelden gang.

Noen som har noe peiling på hva dette kan være??

Merkelige greier spør du meg.

Mvh vegard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taklukebryteren som er noe feil med tenker jeg. Var vanlig at disse kan bli litt defekte mener jeg Steinar Sjåstaad sa til meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok taklukebryteren som sier takk for seg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette problemet jeg og, noen som vet om trykk bryterne passer overens med vri bryterne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk for svar folkens :) ja lurer på det samme som gisle tornøe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette problemet jeg og, noen som vet om trykk bryterne passer overens med vri bryterne?

Trykk bryter passet ikke når man har vri bryter orginalt, samme kontakt, men virket ikke. Jeg åpnet vri bryteren og bøyde litt på små beina inni for å få bedre kontakt, har virket fint siden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk bryter passet ikke når man har vri bryter orginalt, samme kontakt, men virket ikke. Jeg åpnet vri bryteren og bøyde litt på små beina inni for å få bedre kontakt, har virket fint siden :)

Gjorde det samme som deg + en rens, har funket fjell det i 7-8 år no :)

Luken min fant plutselig ut den ville åpne seg i 200 en gang : haha : som om det ikke var nok vindsus fra før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren er nok det vanligste. Dersom det ikke funker bør du sjekke batteriet. Aner ikke hvorfor, men dårlig batteri har vært årsaken på min i 2005 og nå sist høst. Fikk tipset av han jeg kjøpte bilen av. Nytt batteri-no problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.