Anbefalte innlegg

Hvordan er det med 17" felger på en senket Golf 3 subber dette? Noen erfaringer?

Evt hvilke felger kan jeg ha på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å gi et fasitsvar, da det er mange faktorer som spiller inn:

 

- Felgbredde

- Innpress (ET)

- Dekk (bredde og profil) - her spiller også dekkfabrikat inn da det er forskjell på bredde fra fabrikat til fabrikat, selv ved samme dimmensjon.

- Hvor mye senk

 

Har ikke hatt Golf 3 selv, men dette gjelder uansett bilmodell.

 

Dukker helt sikkert opp mange gode tips og råd.

 

Min oppfatning er at med litt god research og riktige valg, så er det meste mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på hvor godt du vil fylle ut skjermene og dette med dekkstrekk.

 

Jeg har gti, og denne er vel litt annerledes enn std mk3 tror jeg. Uansett, jeg har 8x17 et35 med 215/40 på. Lagt inn skjermkanten bak. Med smale 215 dekk går dette kjempefint. Med brede 215 kan det subbe litt i humper.

 

Skal du være på sikre siden, så tipper jeg 7,5x17 et35->40 og 195/40 eller 205/40 dekk.

 

Sikkert noen med std mk3 som kan si noe mer om dette.

 

EDIT; Min er senket med et 60/40 sett (ikke justerbart sett, bare dempere og fjærer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Ventoen jeg hadde kjørte jeg med 7,5x17" ET35 med 205/40-17 og FK justerbart (senket ca 60/40). Måtte legge inn skjermkanten litt bak, men ellers null problem :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x17 ET35 med 205/40 subber med justerbart i bunn :) Legge inn kanten forran og bak så går det supert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.