#1 Skrevet April 13, 2012 Lurer fælt på en ting. Har en Passat 3c som jeg skal koble opp tåkelys på. Kan jeg koble slik at jeg tar styrestrøm fra parklys å jord fra nærlys. Vil ha det slik at når jeg skrur på parklys så slår tåkelys seg på å når nærlys blir slått på så slukkes tåkelysene. Snakket med en kompis som trodde man kanskje kunne hente jord på pluss på nærlysene. Er ikke helt inne på dette så lurte på om det ville funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2012 Kjøp deg ledningsnett å ny lysbryter på ebay. Akkurat montert dette selv, og det var veldig enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2012 Lurer fælt på en ting. Har en Passat 3c som jeg skal koble opp tåkelys på. Kan jeg koble slik at jeg tar styrestrøm fra parklys å jord fra nærlys. Vil ha det slik at når jeg skrur på parklys så slår tåkelys seg på å når nærlys blir slått på så slukkes tåkelysene. Snakket med en kompis som trodde man kanskje kunne hente jord på pluss på nærlysene. Er ikke helt inne på dette så lurte på om det ville funke. Jordinga til lysene ligger konstant til jord, så nei om jeg har skjøt det riktig så vill ikke det gå. Park lyset lyser uansett om nær/lang lys er tent, så tåkelysa vill da lyse konstant. Det du derimot kan gjøre er å kjøpe deg et vekslene rele, hvor du kobler plussen på relet til kjørelysene, også kobler du tykelysa til den utgangen av relet som gir kontakt når relet ikke har løst ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...