Helt nye Federal SS-595 225/40/18 solgt

Anbefalte innlegg

Selger et helt nytt sett Federal SS-595 225/40/18 88W grunnet endring i planer.

Bare to av de pakket ut. Har hatt disse før og synes det er gode dekk for pengene.

 

Selges for 2600,- Jeg kjøpte de på dekkonline og ventet tre uker ;)

 

Ser helst de blir hentet, men kan sendes som to kolli i posten mot at kjøper betaler frakt.

tlf: 90617089

 

SS-595.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger et helt nytt sett Federal SS-595 225/40/18 88W grunnet endring i planer.

Bare to av de pakket ut. Har hatt disse før og synes det er gode dekk for pengene.

 

Selges for 2800,- Jeg kjøpte de på dekkonline og ventet tre uker ;)

 

Ser helst de blir hentet, men kan sendes som to kolli i posten mot at kjøper betaler frakt.

tlf: 90617089

 

SS-595.jpg

 

Hadde glatt kjøpt dem om lasteindeksen hadde vært minimum 90. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha nye dekk på TT´en i denne dimensjonen. Problemstillingen min blir da:

 

Skal jeg kjøpe disse og betale 510,- i frakt? Eller skal jeg kjøpe de på dekkonline og betale 0,- i frakt, men 35 kr mer for dekkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha nye dekk på TT´en i denne dimensjonen. Problemstillingen min blir da:

 

Skal jeg kjøpe disse og betale 510,- i frakt? Eller skal jeg kjøpe de på dekkonline og betale 0,- i frakt, men 35 kr mer for dekkene.

 

Eneste er vel at du kan få dekkene litt raskere. Må ikke selge de så ville helst ha igjen noenlunde det jeg ga. Beste hadde vært om noen trengte dekk litt kjapt som kunne hente :) Justerte prisen litt nå.

 

Lagt til etter 4 dager 10 timer:

 

solgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.