#1 Skrevet April 13, 2012 har plutselig ikkje strøm i tilhenger kontakten lenger. hadde strøm i den for 3 år sidan, men ikkje no lenger. hengerfestet er ettermontert så sikringer til dette finner eg ikkje. er alt som er dødt. prøver å følge kabelen men nå da rive ut ein del av innredningen baki bilen. kan det ha med at eg skifta canbus enhet for ein tid sida?? eg skreiv inn dei rette kodane som eg hadde på den gamle. eller kan det være noko anna?? det gjelder ein golf v tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2012 Om den er hengerkontakten er koblet opp med can-bus enheten så er det mye mulig denne med kodes om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2012 fant ein boks bak i bilen ein dag. står trailer modul på den. målte litt på den og den fekk 12v men om den funker er ein annating... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...