#1 Skrevet April 13, 2012 Jeg har noe knask liggende i boden som jeg lurer på om jeg får pant for: - Ecu fra 98 A6 1.8t - Luftmassemåler 98 A4 1.8t - Gasspjeld 98 A4 1.8t Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2012 Møller sine delenr som slutter på X kan d være pant på... Feks : 4a0 615 107 AX. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2012 Luftmengdemåleren er det iallefall pant på. Husker ikke nøyaktig hvor mye jeg fikk igjen når jeg byttet ut min, men noen kroner var det iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2012 De fleste som tar imot pant, krever at ny del er kjøpt hos dem, og at kvittering på dette skal fremvises;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2012 Kan nok ikke bare levere å få pant igjen. Først må delen ha pant som er betalt for, dvs kvittering må vises. Den må leveres inn på det stedet den ble kjøpt og den skal somregel leveres inn innen en gitt periode. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2012 Takker for innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...