#1 Skrevet April 17, 2005 Noen som syns vi skal få de fra molde til å invitere oss på gokart kjøring i Årø (?) dalen? Ved glattkjøringsbanen. Hadde jo vært kewlt vel =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2005 Hvis du ønsker det, så kan jo du/vi på Nordmøre invitere Molde til ett lite sammentreff der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2005 Kongeforslag, knuser dere alle i cartkjøring (man kan jo håpe) Må vente til jeg kommer hjem da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2005 Kongeforslag, knuser dere alle i cartkjøring (man kan jo håpe) Hehe, da får du sterk konkurranse av meg som aldri har sittet bak rattet på en go-kart før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2005 Størrelsen på setene i en go-kart kontra min bakende skulle kanskje tilsi at jeg ikke dugde på banen.... MEN! Fyttikatta jeg er ram å kjøre go kart ! =) Når var du hjemme igjen da Larsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2005 Han kommer vel akkurat hjem til neste lokallagsmøte eller noe slikt. Tror de går tørnordning med fire uker på og fire uker fri i Redningsselskapet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2005 Han kommer vel akkurat hjem til neste lokallagsmøte eller noe slikt. Tror de går tørnordning med fire uker på og fire uker fri i Redningsselskapet. Stemmer det, er tilbake 18mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2005 Stemmer det, er tilbake 18mai Du gleder deg vel allerede til den 20 =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2005 Allt etter 18 mai er ren luksus, og den 23 blir det spaniatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...