#1 Skrevet April 14, 2012 driver å finjusterer justerbare senkesette på touranen for godkjenning på bt. forran er høgda fra senter felg til hjulbue lik, men bak er de forskjell fra høgre til venstre side?? har tatt ta og sjekket att justeringsskruane på senkesette er like osv men forsatt forskjell: bh : noen som har ett godt råd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2012 Jeg har fått med meg fra en del tidligere tråder her at dette ofte er tilfelle på noen justerbare sett, gjerne billige. Hvilket sett har du? Det som er viktig for deg er at du er innenfor kravene både i mutterplassering på justeringa, og at høyden til hjulbue er ok. Om det kanskje er 5mm foskjell så lenge alt er innenfor skal ikke ha noe å si. Hvor mye forskjell er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2012 Jeg har fått med meg fra en del tidligere tråder her at dette ofte er tilfelle på noen justerbare sett, gjerne billige. Hvilket sett har du? Det som er viktig for deg er at du er innenfor kravene både i mutterplassering på justeringa, og at høyden til hjulbue er ok. Om det kanskje er 5mm foskjell så lenge alt er innenfor skal ikke ha noe å si. Hvor mye forskjell er det? er ett Supersport Black Evolution so ikke akkorat ett billisett dette da er meir enn 5 mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2012 flere med dette probleme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2012 Sliter med det samme, men va heldig på bt og de tok kun mål på en side, men var ikke stort avvik.. helvettes styr og justere det likt Har KW1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2012 Sliter med det samme, men va heldig på bt og de tok kun mål på en side, men var ikke stort avvik.. helvettes styr og justere det likt Har KW1 kor mye e de med deg da? og ka side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2012 Har Supersport Black Evolution, samme problem her. Er 7 runder på gjengene forskjell mellom hb og vb, høyden til hjulbue/nav er lik. Biltilsynet måler fra festebolt og opp til fjær, så du må prøve å finne balansen som gir minst avvik både ved mål mot bolt og mål mot hjulbue. Mitt gikk igjennom godkjenning uten at det var helt likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...