Merkelig bil seat cordoba vario 1,6 SXE 98 modell stopper plutselig, umulig og starte

Anbefalte innlegg

Det begynte med att jeg lånte vekk bilen til min far. Da stoppet den plutselig under kjøring og var umulig og få liv i igjen. Bare gikk på starteren og tente ikke i det heletatt. Fikk til slutt tauet bilen hjem. Lot den stå her en ukes tid og gikk ut og vrei om nøkkelen, da startet og gikk den med en gang. Stoppet bilen etter en stund, prøvde så starte den igjen, med samme resultat, bare kinne og kinne og ingenting skjer. ikke anntydning til tenning en gang. Har lest av diagnose på den, ligger ingen feilkoder på bilen annet enn ABS sensor venstre side forran. Dette skal såvidt meg bekjent ikke ha noe og si for om bilen går eller ei.

Lmm og coil er byttet uten bedring i det hele tatt. Noen kloke hoder som har noen tips om hva som kan feile seaten? Skulle gjerne fått solgt den, men er ikke lett og selge en bil som ikke går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 3 har vært plaget med elektronisk startsperre som krøller, og Polo 6N (som jo har "noen" fellesdeler med Ibiza og Toledo) har hatt dette litt og.

Smertelig erfart trøbbelet med min egen Polo 6N i vinter, løsningen ble NAF og Møller.

Hos meg var avlesningsspolen og de tingene forholdsvis OK, så mitt tiltak ble å programmere opp alle nøklene jeg har.

Mine symptomer var at jeg tidvis måtte bruke rundt 10 forsøk på å få fyr på brakka, men motoren har da dødd ut etter et hikst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna går som ei klokke, gjerne i 2-3 uker på det meste for så og plutselig stoppe, og da er det ikke snakk om og få liv i den... Har kun en nøkkel til bilen så får ikke testet med noen andre nøkler eller sånt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.