#1 Skrevet April 14, 2012 Hei ! Var på besøk i Trondheim 23-25 Mars, og spotta da en Mk6 med grønn/mørk camo-folie ! Noen som vet noe om denne ? Skulle likt å sett litt bilder av den Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2012 Regner med det var en av disse to du så? (Bilde lånt av Vidar Karlsen) Ene eies av en som jobber med foliering (han folierte min) og den andre eies av en Møller-ansatt om jeg ikke husker helt feil. Ingen av de er medlemmer her desverre - ser begge med jevne mellomrom i Trondheims gater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2012 Der ja, takk for det Var den nermeste jeg så sa Stilig bil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2012 Ja den er hinsides rå - tredørs men stoffseter og manuell girkasse, akkurat slik en GTI skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...