Anbefalte innlegg

Trenger alle bremserøra til min 86 mod urquattro. Noen som har:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg opp nye..

Hvis ikke jeg får tak i så må jeg d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er veldig stor sjans for at noen selger deg ur quattro bremse rør som er i god stand...

dersom du er vedlig opptatt av at alt skal se orginalt ut får du kjøpt orginale bremse rør i stål på møller, om du er litt nøye når du legger opp så blir det godt som orginalt det vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du er opptatt av sikkerhet, og av at Urquattroen din skal stoppe som den skal, så legger du opp nye. Dette er ikke stedet å spare penger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er veldig stor sjans for at noen selger deg ur quattro bremse rør som er i god stand...

dersom du er vedlig opptatt av at alt skal se orginalt ut får du kjøpt orginale bremse rør i stål på møller, om du er litt nøye når du legger opp så blir det godt som orginalt det vettu :)

Da skal jeg sjekke med Møller.Enklest d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kan, ta vare på de gamle og bruk dem som mal for bøying av de nye. De rørene jeg har fått av møller har vært rette som man må bøye til selv. De er dog i riktige lengder og er flenset.

Men helt enig med de over her. Gå for nye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kan, ta vare på de gamle og bruk dem som mal for bøying av de nye. De rørene jeg har fått av møller har vært rette som man må bøye til selv. De er dog i riktige lengder og er flenset.

Men helt enig med de over her. Gå for nye :)

Tenkte jeg skulle lage nye, men hadde vært kjekt å ha de gamle som mal.Men de har forrige eier kastet

Husker du prisen på rør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det var dumt :)

Nei beklager, det husker jeg ikke i farten og kvitteringene mine ligger i garasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det var dumt :)

Nei beklager, det husker jeg ikke i farten og kvitteringene mine ligger i garasjen.

Går fint:)Får ringe Møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.