Flere som polerer i trøndelagsomerådet?

Anbefalte innlegg

Har snakket med scandishine, de hadde to pakker en til 2500 og en til 3500, jeg nevnte ikke klubbrabbatt da, for det var en del ventetid.

 

Har prøvd meg litt selv, men orker ikke legge ned masse arbeid i noe som jeg ikke kommert til å bli fornøyd med,

 

Noen som er gode på dette og har lyst til å tjene litt en helg? Er A6`n som skulle hatt polish og wax

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del i trøndelag som holder på, men det er nok ikke like mange som tar på seg oppdrag.

 

Som Andreas sier, sjekk ut dcn-forumet og legg ut en "jobb søkes" annonse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan jeg sjekke ut, takker for tips.... har fått ett napp på pm oså da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når jeg har fått polert opp bilen hos en proff, hvor ofte må jeg da waxe bilen? tror jeg skal greie det så lenge det ikke skal brukes maskin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell sånn man spør proffen om? Varierer veldig etter hva som blir brukt som lsp - last step product. :) som regel 3-6 måneder bra holdbarhet

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn med voksing hver vår og hver høst om du bruker voks med god holdbarhet. Ca hver 2-3mnd om du bruker en med dårlig holdbarhet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell sånn man spør proffen om? Varierer veldig etter hva som blir brukt som lsp - last step product. :) som regel 3-6 måneder bra holdbarhet

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Jo da, skal spørre han om det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn med voksing hver vår og hver høst om du bruker voks med god holdbarhet. Ca hver 2-3mnd om du bruker en med dårlig holdbarhet.

 

 

Ok, det var da ikke så ille.... Takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.