#1 Skrevet April 14, 2012 Hei .. Har montert Supersport coilovers på min B7 .. men, får den ikke lav nok bak ... Har ikke fjernet den gummi "ringen" i bunn, der fjæra står ... Ser for meg at d blir ulyder da .. Hva er alternativet ? kappe litt av fjera ? fjerne gummin ? full tank ? Mvh Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2012 Hei .. Har montert Supersport coilovers på min B7 .. men, får den ikke lav nok bak ... Har ikke fjernet den gummi "ringen" i bunn, der fjæra står ... Ser for meg at d blir ulyder da .. Hva er alternativet ? kappe litt av fjera ? fjerne gummin ? full tank ? Mvh Ove Du er ikke førstemann som møter dette problemet. Jeg valgte å kappe 3 runder bak på golf 3 stasjonsvogna jeg hadde for å få den lav nok. Er fjæra konstruert så den kan kappes da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2012 Du er ikke førstemann som møter dette problemet. Jeg valgte å kappe 3 runder bak på golf 3 stasjonsvogna jeg hadde for å få den lav nok. Er fjæra konstruert så den kan kappes da? Nei ..jeg regna nesten med dette er et vanlig "problem" .. Ja ..var det jeg tenkte også ... Er vel den fjæra i midten på bildet under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2012 Nei ..jeg regna nesten med dette er et vanlig "problem" .. Ja ..var det jeg tenkte også ... Er vel den fjæra i midten på bildet under Tror ikke du skal gå på å kappe den der gitt, da passer den dårlig i ettertid Jeg vet ikke hvordan oppsettet er på denne bilen ellers, så er nok noen andre her som vet noe tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2012 Tror ikke du skal gå på å kappe den der gitt, da passer den dårlig i ettertid Jeg vet ikke hvordan oppsettet er på denne bilen ellers, så er nok noen andre her som vet noe tenker jeg Ja, tror jeg også Men, så mange B7 eiere som har senket bilen, så må d no være noen som har kommet borti dette problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2012 er det Fwd det er snakk om å ikke quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2012 Jeg hadde SuperSport Black Evolution coilovere på min A4 B7 TQ. Jeg hadde også problemer med at bilen var i overkant høy bak. Foran var det plenty med justeringsmuligheter... Men jeg merket at det gikk seg til etter noen måneder med bruk. Og bakfjærene må ha vært ganske myke, for det skulle ikke mye last baki før bilen fikk det rette stuket Legger ved et bilde av bilen min, så kan du sammenligne resultatet og se hvordan det blir når settet får sunket litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2012 er det Fwd det er snakk om å ikke quattro? Er en quattro ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2012 Jeg hadde SuperSport Black Evolution coilovere på min A4 B7 TQ. Jeg hadde også problemer med at bilen var i overkant høy bak. Foran var det plenty med justeringsmuligheter... Men jeg merket at det gikk seg til etter noen måneder med bruk. Og bakfjærene må ha vært ganske myke, for det skulle ikke mye last baki før bilen fikk det rette stuket Legger ved et bilde av bilen min, så kan du sammenligne resultatet og se hvordan det blir når settet får sunket litt. Se der ja tror nok jeg vil enda litt lavere, er det 19 du har der? får vel bare få på felgene, la d gå en mnd, fylle full tank, og se hvor mye jeg mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2012 Se der ja tror nok jeg vil enda litt lavere, er det 19 du har der? får vel bare få på felgene, la d gå en mnd, fylle full tank, og se hvor mye jeg mangler Det er 19"x8,5" felger med 235/35 dekk og et 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2012 Er en quattro ja ok, hadde samme problem på min så da trimma jeg ned gummiforinga i toppen og fjerna låseskiva til justeringa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2012 ok, hadde samme problem på min så da trimma jeg ned gummiforinga i toppen og fjerna låseskiva til justeringa:) Skjønner har en gummiforing i bunn d kanskje går ann og ta litt av, så går det vel også å fjerne den "muttra" jeg justerer med i toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2012 det er løse fjær bak på b7 også ? fjernet alt bak på min b6 så der står justeringsmuttern rett i bærearmen... ikke no ulyder og gikk lavt nok i massevis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 18, 2012 det er løse fjær bak på b7 også ? fjernet alt bak på min b6 så der står justeringsmuttern rett i bærearmen... ikke no ulyder og gikk lavt nok i massevis Fjæren står for seg selv ja tok du bort både gummien i bunn, og den "muttra" du justerer med da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2012 Ta vekk heile justerings delen og ha på dei orginale gummiene då blir den ein del lavere bak, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...