Informasjon om Treser felger ?

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

 

Hatt opprydding i uthuset, og jaggu kom det ikke fram noen Treser felger, laget av Ronal. Både stemplet av Treser og Ronal på baksiden :)

 

Noen som har noen info om disse? Kostet skjorta på 80-tallet visstnok.: eek :

Trenger særlig info om hvor man får tak i dekk til disse ? (idiotisk system :o) hehe

 

tn_DSC01682_1.JPG

 

Ps: kanskje tråden passer bedre under dekk og felg? i så fall bare flytt den:)

 

 

mvh

 

Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de er 4-bolt så er det mest sannsynlig til en 90 eller 100, og med 4x108 sirkel. Det å få tak i slike dekk er nok det vanskeligste, da det hovedsaklig bare var Michelin som produserte slike dekk. De har, så vidt meg bekjent, ikke laget slike på denne siden av årtusenskiftet. Mener jeg har lest dette på nettet en gang. Derfor er vel ikke disse felgene så mye verdt, dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis disse skal ha Michelin TRX-dekk så ser det ut til at http://www.oldtimer-reifen.com/michelin.html kan ha dekk.

BMW M635CSI fantes med TRX-dekk, og også en Granada toppmodell. Og sikkert andre. Søk på diverse ebay på TRX for å finne dekk.

 

Høyre og venstre side felger er ulike?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de er 4-bolt så er det mest sannsynlig til en 90 eller 100, og med 4x108 sirkel. Det å få tak i slike dekk er nok det vanskeligste, da det hovedsaklig bare var Michelin som produserte slike dekk. De har, så vidt meg bekjent, ikke laget slike på denne siden av årtusenskiftet. Mener jeg har lest dette på nettet en gang. Derfor er vel ikke disse felgene så mye verdt, dessverre.

 

Ja, det kan stemme:) Sitter trx dekk på de tre andre felgene, som er utslitt:o Tenkte meg det også at verdien ikke er så stor på disse pga dekkutfordringen. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.