Anbefalte innlegg

Hei! selger det som trengs av deler for å putte 01E kasse i audi 80 / 90 / s2 5 trinns.

 

er med de deler som dere ser på bilde. Dette er "sjeldne og dyre" deler, bare fremre staget koster over 5000kr på møller, hevarm koster 800kr, kula koster ca 150kr det bakre er ikke lenger å få kjøpt, toppplate/brakett vet jeg ikke, men mener å huske den er ganske dyr den også.

 

 

-Negativt-

- girkule som står på er fra 5 trinns,

-gummiforinga som sitter orginalt på fremre stag var totalt utslitt, så jeg har sveisa på dreid kon ring over og under, slik at det blir som en "uniball" dette fungerte igrunn veldi bra

-skruen lhar løsna så staga har separert seg under kjøring og dermed gått i asfalten og blitt bøyd, jeg har bøyd dem tilbake etter beste evne, så man finner alle gira, men det går noe tregt slik at den blir litt trang i giringa da det blir "spenn" i staga. en tolmodig sjel klarer helt sikkert å bøye /justere dette slik at det blir helt 100 igjen, men jeg er desverre ikke tolmodig nok, så jeg kjøpte meg et nytt (brukt) sett:o

 

om der syntes jeg selger "defekte" deler til høy pris: se de slik, dere betaler for brakett , hevarm og girstang sammenstilling, så får dere med det 2 bøyde staga på kjøpet :)

 

bud over 1800kr + frakt koster dette:)

SAM_0932.JPG

SAM_0934.JPG

SAM_0935.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke overføring ifra 3bg 4motion, A4 1,9tdi quattro også Kai Tore, da blir sjalting riktig, og det er bolt-on.

 

Endeli noen som viste dette, takk skal du ha : rock :

 

ingen bud under 1800 altså? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endeli noen som viste dette, takk skal du ha : rock :

 

ingen bud under 1800 altså? :)

Jeg har brukt dette på min A4 med 01e kasse,og det passer som et skudd som Truls sier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt og betalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

intressant diskusjon, absolutt :)

 

Men nå er spakstellet solgt til jan brede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg det :) egentlig feil plass å komme med det, men kan være nyttig info senere :) var ikke ment for å ødelegge noe salgstråd, da jeg regner med du hadde solgt uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noen har flere så si ifra, trenger på 90ien min. Trasi og kjøre med omvendt gearing :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå dratt ut alt det tekniske som er kjekt for andre å vite inn i denne nye tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236231

Så da kan dere fortsette praten videre der:)

 

Stenger tråden siden delene er solgt. Trådstarter kan åpne den igjen selv dersom det skulle bli behov for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.