Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Har byttet til meg en Audi etter 4 uker som BMWeier, men måtte tilbake på noe vag igjen.

 

Dette er en 97 1.8t, motor AGU. problemet er motorgange, spes når ladetrykket bygger seg oppover.

merket her i går når jeg startet opp bilen, at den oppfører seg litt som en gassermotor som får litt for mye ved oppstart. Dette gir seg veldig raskt, så ser ikke på det som det største problemet.

 

Det som er plagsomt er at den kutter når den passerer 0.5 bar. lader ca 1bar. Så denne er sikkert chippet? det finnes ingen turbotrykkskran som jeg har sett hvertfall. Dette kan variere litt fra gang til gang jeg kjører av grad nykking. De fjåmene som har hatt bilen har blant annet satt på åpent konfilter og en magajalla dumpventil.

 

Tenkte jeg skulle skifte ut til uka:

Plugger.

Coiler.

Olje og filter

 

Også planer om å få taki orginale slanger og resirk etterhvert.

 

Dan Inge

Trenger sårt hjelp, jeg ønsker en bil som går rent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som n75, byttet denne på fruens 1.8Ts her om dagen. Nykking/Varierende ladetrykk forsvant. Kan hende noen andre har noe å si:-) Har du vagcom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som n75, byttet denne på fruens 1.8Ts her om dagen. Nykking/Varierende ladetrykk forsvant. Kan hende noen andre har noe å si:-) Har du vagcom?

 

Takker for alle forslag jeg:). Har kjørt diagnose på den. Husket ikke hva det sto jeg, men noe som høydesensor eller noe:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fler som han innspill? :). Skal bytte den følern som var feil på diagnosen (høydeføler/bryter). Er bestilt, kommer i morgen tidlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk over alt av vakuum og trykk slanger og kast den dump ventilen LANGT vekk og monter inn resirk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk over alt av vakuum og trykk slanger og kast den dump ventilen LANGT vekk og monter inn resirk

 

Den skal langt bort ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåler kun orginale vag plugger disse særingene er mi erfaring.

kjørte selv uorg plugger å plagdes med kutt og fjusk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåler kun orginale vag plugger disse særingene er mi erfaring.

kjørte selv uorg plugger å plagdes med kutt og fjusk.

 

Har kjøpt Bosch jeg nå da, heter vel så mye som fr7kpp+50.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt en tur med ny høydeføler, som var feil på diagnosen. Virket veldig bra den første km. Så var det litt tilbake til det vanlige. På vanlig kjøring er den ca 50% bedre å kjøre, men ved pådrag er den egentlig værre :/. Får bare hive meg rundt i morgen å få byttet resten av tenningsdelene og fylle opp med 99 blyfri, er nok blitt brukt 95. Noe dem ikke skal ha når dem er chippet har jeg fått høre :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt lysere ut nå :). Tok av kontakta på lmm i dag, sammen med den nye høydefølern. Funket nesten 100%. Så regner med at jeg kjøper ny lmm i morgen og prøver igjen i morgen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alle deler i hus:). Ble noen kroner, men slek er'e :). Håper bilen blir friskmeldt nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.