#1 Skrevet April 15, 2012 (endret) Som vanlig er det samling for klubbmedlemmene siste søndag i månden. Denne gang er det søndag 29.april. Som vanlig sitter vi på peppez pizza kl 18. Denne gang må vi vell prøve oss på en liten agenda. - 1.mai turen tirsdag. - Videre aktivitet utover sommeren - fått forespørsel om vi stiller på "Ta sjansen" under Havnedagene 2.helga i Mai - vi har fått forespørsel om å stille på "Årets Motordag" Lørdag 9.Juni - Flytte klubbmøtene utendørs nå som det blir varmere i været? Forslag på plass?? Håper flest mulig kan komme. Er det noen som er usikker på hvem vi er og hvor de finner oss, så ikke vær redd for å ta kontakt eksempelvis her på forumet på forrhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2012 Som vanlig er det samling for klubbmedlemmene siste søndag i månden. Denne gang er det søndag 29.april. Som vanlig sitter vi på peppez pizza kl 18. Denne gang må vi vell prøve oss på en liten agenda. - 1.mai turen tirsdag. - Videre aktivitet utover sommeren Håper flest mulig kan komme. Er det noen som er usikker på hvem vi er og hvor de finner oss, så ikke vær redd for å ta kontakt eksempelvis her på forumet på forrhånd. Skal prøve å komme. =) Hvordan finner jeg dere? MVH Kim Even Aspvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2012 Vi kan møte deg uttenfor inngangen (hvis oppholdsvær) kl 1755 hvis du vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2012 Vi kan møte deg uttenfor inngangen (hvis oppholdsvær) kl 1755 hvis du vil? Da sier vi så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2012 Håper jeg klarer å få tid til dette, om ikke skal jeg iallefall komme en tur på shell når dere er innom! Flott arrangement:-) Mats Brekke Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2012 Er redd jeg blir forsinket på søndag. Er nok ikke i byen igjen før nærmere 1830, så håper noen andre av "de faste" kan møte de som ikke har vært med tidligere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2012 Er som vanlig på plass, og det er bare slå på 91602578 for de som er ukjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...