#1 Skrevet April 15, 2012 Lurer på hvilken type jeg bør gå for til skiltlysene bak. Hvilken pære brukes? Må ha canbus motstand? Hva med ledlys i baggssjerom? linker taes imot med stor takk =)) Åsså ledlys i parklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2012 Lurer på hvilken type jeg bør gå for til skiltlysene bak.Hvilken pære brukes? Må ha canbus motstand? Hva med ledlys i baggssjerom? linker taes imot med stor takk =)) Åsså ledlys i parklyset? Canbus i park og skilt lys. I parklys foretrekker jeg personlig de med 5 LED; hvor 4 lyser til sidene og 1 lyser rett frem. Synes de gir penest lys. I skiltlyset bak kan du enten velge LED-pære med canbus-motstand eller du kan skifte hele skiltlysenheten med en som har LED og canbus-motstand. Jeg går for den siste varianten. Sjekk med Tom Are Andresen her på forumet. Han skaffer det meste. PS. Han sender ny bestilling i morra. Hvis du er kjapp, så rekker du å henge deg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...