#1 Skrevet April 15, 2012 Jeg har blitt frastjålet skiltene til bilen og må ha meg nye skilter. Deretter dukker det opp noen raske spørsmål. - Kan jeg kjøre til biltilsynet uten skilt for å hente ut nye? - Hva må meldes ifra til forsikringsselskapet i dette tilfellet? - Hva må Møller ha av informasjon rundt endring av registreringsnummer med tanke på deler, service osv? - Hvordan får man enklest mulig endret opplysningen gjennom bomselskapet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2012 Bomselskapet endrer du via nettsidene deres. Ang og kjøre uten skilt til BT ville jeg tatt kontakt med politiet og hørt med dem. Til forsikrings selskapet må du melde i fra om du bytter reg nr pga stjålne skilt. Møller henter vel sine opplysninger fra bilregisteret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2012 Mistet selv skiltet nå og nå får du automastisk nytt nr, du kan ikek få tilbake det gamle nr. det siste sifer blir vist det samme pga EU kontrollen. Det går automatisk melding til forskiringen men alle andre som f.eks om du har pant i bilen, bom avgifter etc må du melde fra om selv. Vi mistet bare et skilt og fikk nytt nr, kunne ikke bare få et stk skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...