Oljefilter brakett 20V S2, gjengeprofil og dimensjon

Anbefalte innlegg

Noen som vet gjengeprofilen og dimensjon på tur/retur uttak til oljekjøler?

Må kjøpe ny oljekjøler, og hadde forsåvidt vært greit om gjengeprofilen på oljefilter braketten og tilkoblingene på oljekjøler er lik.

Den gamle oljekjøleren var 1/2 BSP, med noen påsveisede overganger, håpet å unngå dette nå.

Delenumer er 034 115 417 av hva jeg kan forstå?

Capture.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

m18 x1,5 hunn kobling (om du skrur ut hann-hann adapterne i stål som står der altså)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRB har overganger som skrus rett i braketten, skru ut de orginale overgangene og inn med disse. Han har vel til litt div. Jeg bruker AN8..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRB har overganger som skrus rett i braketten, skru ut de orginale overgangene og inn med disse. Han har vel til litt div. Jeg bruker AN8..

Skal høre med han til uken. Blir vel kanskje billigst og enklest å kjøpe oljekjøler med JIC 8-M uttak da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jic og AN passer om hverandre gjør de ikke ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mener jeg fikk jic koblinger når jeg kjøpte noe haste greier på TESS, mener på det. Jeg bruker AN mot disse, og tett er det.

Mvh Kjetil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jic og AN passer om hverandre gjør de ikke ?

Ja de er like. AN er laget for militæret mens JIC er industriutgaven...ifølge wikipedia:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.