#1 Skrevet April 15, 2012 Noen som vet gjengeprofilen og dimensjon på tur/retur uttak til oljekjøler? Må kjøpe ny oljekjøler, og hadde forsåvidt vært greit om gjengeprofilen på oljefilter braketten og tilkoblingene på oljekjøler er lik. Den gamle oljekjøleren var 1/2 BSP, med noen påsveisede overganger, håpet å unngå dette nå. Delenumer er 034 115 417 av hva jeg kan forstå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2012 m18 x1,5 hunn kobling (om du skrur ut hann-hann adapterne i stål som står der altså) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2012 KRB har overganger som skrus rett i braketten, skru ut de orginale overgangene og inn med disse. Han har vel til litt div. Jeg bruker AN8.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2012 KRB har overganger som skrus rett i braketten, skru ut de orginale overgangene og inn med disse. Han har vel til litt div. Jeg bruker AN8.. Skal høre med han til uken. Blir vel kanskje billigst og enklest å kjøpe oljekjøler med JIC 8-M uttak da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2012 jic og AN passer om hverandre gjør de ikke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2012 Ja, mener jeg fikk jic koblinger når jeg kjøpte noe haste greier på TESS, mener på det. Jeg bruker AN mot disse, og tett er det. Mvh Kjetil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2012 jic og AN passer om hverandre gjør de ikke ? Ja de er like. AN er laget for militæret mens JIC er industriutgaven...ifølge wikipedia:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...