#1 Skrevet April 15, 2012 Heisann! Jeg er på utkikk etter 13" felger i 5.5 - 6" bredde. Alt av interesse, så lenge de er runde, hele og ikke så altfor kantkjørt. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2012 Hei. Jeg har noen 13" ATS m bra dekk. Ikke kantkjørt. Bør poleres. Pris antydig 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2012 Hei. Jeg har noen 13" ATS m bra dekk. Ikke kantkjørt. Bør poleres. Pris antydig 5000,- Dessverre uaktuelt. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2012 Dessverre uaktuelt. Fabian Tror jeg har noen 13" bbs liggende men er ikke hjemme nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2012 Tror jeg har noen 13" bbs liggende men er ikke hjemme nå Mer info? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2012 Mer info? Fabian Hadde et bilde på lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2012 Da er dette i orden. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...