Bensinlekasje når bilen har stått en en dag eller to

Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi 100 2.0 E 1990-modell. Når den har stått en dag eller to lekker den bensin en stund før jeg har kjørt et stykke. Jo lengre den har stått, jo større er lekasjen. Står den en dag, drypper det. Står den to så renner det. Siden jeg har lite med utstyr har jeg litt problemer med å komme meg ordentlig under for å se nøyaktig hvor lekasjen er, men det er det er ved høyre bakhjul.

Hvis jeg skal komme meg skikkelig under, må jeg kjøre fra Oslo til faren min i Eidsvoll. Da er lekasjen borte og jeg ser ingenting. Jeg lurte derfor på om noen har et forslag til hva dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slengeklemme?

vært borti at når det er kaldt, så kan det lekke fra slangeklemme f.eks

hadde noe lignende på golfen en gang, når det var kaldt, så lakk det litt, når det var varmt, så stoppa det helt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan hende. Ved inspeksjon så så det også ut som mange av rørene og slangene er klare for utskifting. Det var ikke så pent der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.