#1 Skrevet April 16, 2012 Hei alle Da er det tid for treff igjen Er det fint vær, står vi nok utenfor storcash, hvis ikke er det under taket som vanlig. Jeg må holde meg hjemme, en sYtemeldt med influensa/halsbetennelse. Vel Møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2012 Jeg kommer Hvilken av fartsdumpene er enklest å komme seg over, den øverste eller nederste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2012 ta en sjangs og ha med planker:P ingenting er som å stoppe trafikken for å legge ned planker blir nok stående på jobb til 9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2012 Sindre, alt går med god fart!. Hvis ikkje har eg slepetau liggende baki! Eg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2012 Kommer sikkert eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2012 kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2012 I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2012 Kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2012 Noen som kan ta med en skilplate i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2012 Kommer innom jeg og angående skilt og merker, så er det vel kjell som tar det med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2012 Noen som tar med vagcom? Som dere ser på facebook gruppen, så har Ruben Klepe Pedersen problemer med TT'en sin. Det enkleste er vel å lese ut feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2012 Tar med VAG-COM, hvilken årsmodell er det han har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2012 Takker for eit KJEMPE treff i dag folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2012 Takker for eit KJEMPE treff i dag folkens Flott, mange biler? Noen som tok bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2012 Jeg tok noen bilder. Kan legge ut senere, driver å skriver refleksjonsnotat til et prosjekt jeg skal presentere imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2012 Jeg tok noen bilder. Kan legge ut senere, driver å skriver refleksjonsnotat til et prosjekt jeg skal presentere imorgen Dårlig prioritert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2012 Jeg tok noen bilder. Kan legge ut senere, driver å skriver refleksjonsnotat til et prosjekt jeg skal presentere imorgen Ja? Og hvorfor kan du ikke legge ut bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2012 …for en gjeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2012 Multitasking! Fikser vel det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2012 Han har sikkert nok med å fordøye kebaben:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 20, 2012 ja hvordan gikk det med disse bildene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 21, 2012 Han sitter vel enda fast på fartshumpen i Solheimsviken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 21, 2012 Jeg kom meg over fartsdumpen, faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...