#1 Skrevet April 16, 2012 (endret) BUD PÅ 6500,- MOTTATT Orginal felger til C4 Audi S6 Plus, felgene er pene men trenger ny lakk for å bli strøkne. Finner ikke ET på felgene, 5x112 boltsirkel Utslitte dekk. 255.40.17 Sjeldne felger! Ser helst at felgene hentes på Jessheim, kan eventuelt kjøre ett stykke og møte kjøper. Begynner med bud på over 4000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2012 Sjeldne felger kan godt stemme, kan ikke huske å ha sett slike før. Men Avus er det ikke, sikker på at det ikke står et annet navn e.l. inni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2012 hmm, skal rote i papirene på Plusen min og se om det dukker opp ett navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2012 Du må jo ikke selge de når du har en S6 Plus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2012 Du må jo ikke selge de når du har en S6 Plus Enig ! En S6 pluss uten orginal felger, er ikke noe stas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2012 Ta det rooolig folkens, har to sett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2012 Sjeldne felger kan godt stemme, kan ikke huske å ha sett slike før. Men Avus er det ikke, sikker på at det ikke står et annet navn e.l. inni? Relativt sikker på at disse også heter AVUS , hadde slike selv på en av mine S6`er Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2012 Ja det står hvertfall AVUS i orginal brosjyren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2012 Selvfølgelig mulig jeg tar feil, men finner absolutt ingenting om disse felgene, og ingen bilder når jeg søker på Avus. Finner såvidt disse når jeg søker på S6 plus (så ja; Det er nok originalfelg) Er bare nyskjerrighet som gjør at jeg prøver å finne ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2012 Er disse 8" breie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2012 (endret) Er disse 8" breie? 8x17 ja Felgene er nå oppe i 6500,- Finn annonse http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34350708 Lagt til etter 2 dager 1 time: Solgt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...