#1 Skrevet April 17, 2005 Åssen olje lønner det seg å bruke på bil med g-lader? Foretrekkes det å bruke noe spesiell type for g-laderens skyld? Er til min polo g40... Hva anbefales? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2005 jeg har kjøpt valvoline racing vr1 olje 20w50, skulle visst være helt kurrant, må bli litt varm før den smører som best, men man pisker aldri en kald motor uansett så!! alternativet mitt var 10w60, den var kun på 1l flasker, og mye dyrere... jeg gikk for den andre, siden jeg ikke har planer om å slakte bilen på bane... PS: corrado g60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 Et tips, sjekk instruksjonsboka...... personlig kjører jeg med quaker 5W-50. Har dog ikke kjørt flere hundre tusen med testing, men funker greit enn så lenge Kommer til å kjøre med samme oljen på motoren når jeg får stand-alone oljesystem til laderen. Laderen vil da bli smørt med den tynneste Mobil 1 oljen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...