Anbefalte innlegg

Syntes jeg har sett de posene der på 7eleven. Eller er det en annen leverandør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse selges i mange butikker. Selges hos Meny her hos meg, 82kr posen....

 

Er Jack Links jeg får tak i, samme som på bilde, kjøpt hos norsk importør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt er det iallefall ! Kjerringa liker ikke lukta da.. : dum :

 

Hva er minste kvantium ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke ødelegge dersom Petter vil tjene noen kroner på dette, isåfall er det bare å rapportere innlegget mitt eller sende meg en PM så skal jeg slette det.

 

Men dersom dere er glade i Beef Jerky, finnes det så utrolig mye bedre varer enn Jack Links.

Feks:

http://www.beefjerky.com/no/ordnow.html

 

Håpløst oversatt til Norsk, men de sender mye varer til Norge. Bestiller du bare en pakke blir det under 200kr inkl frakt, så du slipper mva også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par kilo hjemmelaget jerky via ebay, mye bedre enn all annen jerky jeg har testet. Eneste problemet var at det forsvant på bare et par dager. Det beste og billigste er å kjøpe en tørker og lage det selv.

Sorry for off-topic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke ødelegge dersom Petter vil tjene noen kroner på dette, isåfall er det bare å rapportere innlegget mitt eller sende meg en PM så skal jeg slette det.

 

Men dersom dere er glade i Beef Jerky, finnes det så utrolig mye bedre varer enn Jack Links.

Feks:

http://www.beefjerky.com/no/ordnow.html

 

Håpløst oversatt til Norsk, men de sender mye varer til Norge. Bestiller du bare en pakke blir det under 200kr inkl frakt, så du slipper mva også.

 

 

Null problem ;)

 

Tjener lite på dette, gjør det mest fordi jeg selv vil ha, men må kjøpe så mye at det blir en del tusenlapper...

 

Har selv kjøpt fra de du linker til, men jeg var ikke førnøyd. Den med pepper var vanvittig sterk, og alle var veldig tørre/harde.

Den ene pakka begynte også å mugne(!) etter ca 1 uke! Jack links er den beste jeg har smakt hittil.

 

Godt er det iallefall ! Kjerringa liker ikke lukta da.. : dum :

 

Hva er minste kvantium ?

 

Er ikke noe minste kvantum, men hvis du vil spare litt så burde du nok bestille en del.

 

Mye av besparelsen forsvinner i frakten hvis man kjøper lite...

 

Jeg må kjøpe inn rundt 80 poser.

 

Lagt til etter 1 time 2 minutter:

 

Beef Jerky – smakfulle munnfuller av strimler av marinert og tørket storfefilét i to smaker (Original og Sweet & Hot) i 75g forpakninger. Velsmakende energi-snacks for enhver tid og overalt.

 

Steak bar - en sunn mellommåltid:

- praktisk 25 grams forpakning – ”grab and go”

- sunt og energigivende mellommåltid som består av 100% filét

- Smaker: BBQ

 

Felles for alle produktene:

Maksimalt 3% fett

100% kjøtt: mørnet halal filet

Få kalorier

Lavt kolesterol

Få karbohydrater

Høyt proteininnhold

Lang ”best før”-dato

Ingen krav til oppbevaring: over 1,5 års holdbarhetstid i romtemperatur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.