#1 Skrevet April 16, 2012 Skulle gjerne hatt tak i en polo G40-lader i ok stand! Ble brått usikker på den kompressoren som står på G40 motoren min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2012 Skulle gjerne hatt tak i en polo G40-lader i ok stand!Ble brått usikker på den kompressoren som står på G40 motoren min! Hør med Frode G han skal vel bygge til Turbo på sin G40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2012 Skal til han med G-laderen, så får jo se hva som skjer da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2012 g-laderen trengte service, men venter jo fremdeles på deler fra Tyskland! Er det ingen som har en OK G-laderen liggende og støve ned som de ikke har bruk for? For tiden min begynner og bli snau før Polo'n burde være klar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...