#1 Skrevet April 16, 2012 Hei Det kommer noe gul væske i snøen under S8 D2 2001 modell. Helt knall gul farge. Lukter ikke noe Kommer midt under bilen Har sjekket kjøle væske, men den er ok , og den er rød . Kan det ha noe med air condition å gjøre ?? Så også pussig , det kommer ved oppstart, men når bilen er varm, så kommer det ikke noe ?? Ingen varsel lamper eller noe som tyder på at noe er galt, men det skal da ikke komme gul væske ved oppstart ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2012 Hydraulikkolje er gul. Mulig lekasje på servotannstangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2012 Har du webasto kjørevarmer? Da er det gode sjanser for at det kommer fra denne, og det er normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2012 Hei igjen tok og sjekket fargen på hydraulikk oljen og den er gul ja, gir samme farge i snøen , men også rart er at måleren står på max stand Pussige greier , nå er det tett igjen , lekker ikke Jeg er på hytta og det har snødd en haug med snø slik at det går snø til opp over grillen , så hele bilen bunnplata på bilen subber ned snø så det holder på hytteveien, og det var slik jeg oppdaget det, først en del hel del gul masse som lå i snøen så litt drypping. men nå er det tett igjen. Det er nok en slange ja som må stammes , tipper jeg Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...