#1 Skrevet April 16, 2012 hei Har litt problemer med fusking ved kald og varm motor. BIL: Audi 100 2.3 1991mod. Fusker ved gasspådrag og vanskelig å starte med varm motor Fusker ikke så mye når alt av lys og el-komponenter er slått av.. Får start med varm motor ved å slå av og på med tenningen 6-7 ganger ( lar bensinpumpa gå til den kutter hver gang jeg vrir nøkkelen) Deler som er byttet: Bensifilter, plugger og coil Tror det er Bensinpumpa men tengte jeg skulle høre på forumet først før jeg bestiller pumpa. Flere som har opplevd dette? vanlig feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2012 ingen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2012 Har samme antydninger på 2,3'n min også. Regner med det må skiftes bensinpumpe da den i tillegg har en "litt" vel høy konstant summelyd...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2012 Bensinpumpen som er klar, for å få den litt enklere å starte når den er varm til du får skifte den, er å ta av kontakten til kjølevesketemperaturføleren, den sitter under øvre kjølevæske slange inn ved motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2012 Sant. På den annen side er det meget fort gjort å måle bensintrykket og verifisere at det er pumpa som leverer for lavt trykk eller ikke holder på trykket. Om trykket er OK så kan grunntrykket på DPR justeres litt opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...