Audi 100 2.3 Fusker av og til...

Anbefalte innlegg

hei

Har litt problemer med fusking ved kald og varm motor.

BIL: Audi 100 2.3 1991mod.

Fusker ved gasspådrag og vanskelig å starte med varm motor

Fusker ikke så mye når alt av lys og el-komponenter er slått av..

Får start med varm motor ved å slå av og på med tenningen 6-7 ganger ( lar bensinpumpa gå til den kutter hver gang jeg vrir nøkkelen)

Deler som er byttet: Bensifilter, plugger og coil

Tror det er Bensinpumpa men tengte jeg skulle høre på forumet først før jeg bestiller pumpa.

Flere som har opplevd dette? vanlig feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme antydninger på 2,3'n min også. Regner med det må skiftes bensinpumpe da den i tillegg har en "litt" vel høy konstant summelyd......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensinpumpen som er klar, for å få den litt enklere å starte når den er varm til du får skifte den, er å ta av kontakten til kjølevesketemperaturføleren, den sitter under øvre kjølevæske slange inn ved motoren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant. På den annen side er det meget fort gjort å måle bensintrykket og verifisere at det er pumpa som leverer for lavt trykk eller ikke holder på trykket. Om trykket er OK så kan grunntrykket på DPR justeres litt opp.

TempAAR2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.