Anbefalte innlegg

Hallo ..

 

Helt nye RS4 B7 dør matter med logo selges. De selges pga at jeg fikk feil matter. Skulle ha B5, men fikk B7 istella :(

 

EDIT: Mattene passer IKKE RS4 B5, RS4 B7, A4 B7. Jeg prøver å finne ut om de passer A4/S4/RS4 B8 eller kanskje A4 B5

 

 

Har sett ved 2 bilder, men det gjelder alle 4 mattene :)

 

Pris: 1100,-

 

Send meg mld, sms eller ring.

 

Tlf: 995 39 855

 

Email: rdrage@broadpark.no

 

 

Robert

RS4_B7_førersiden_small.jpg

RS4_B7_passasjersiden_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel gulvmatter dette og ikke dør matter Robert:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel gulvmatter dette og ikke dør matter Robert:-)

 

Det har du helt rett i :) Gikk litt fort da jeg la dette ut rett før jeg skulle i bosoa ....

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom en med RS4 B7 til meg idag, men mattene passet ikke på den heller. Så mulig mattene er for A4 B7 eller RS4 B8.

 

Mattene er fortsatt til salgs og hvis noen med bil typene som nevnt over, så er det bare å prøve/kjøpt dem:)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet nettopp til stoffmattene i min A4 B7, men disse begynner og bli så slitt at eg skulle hatt meg nye.

Du skal vel ikke tilfeldigvis til Våler vel? Kunne tatt de med så kunne eg kjøpt de om de passet?

 

Edit: ser nå at de ser ganske ulike ut de eg har i min.

 

$(KGrHqJHJDoE8fkjbuKIBPMeYzEzOw~~60_35.J

 

Men om du skal så ta de med så prøver eg :) visst de passer kjøper eg de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Jon ..

 

100% sikker jeg skal til Våler på audi treffet og 95% sikker jeg skal nå til helga på gatebil.

 

Men jeg ser at mattene ikke passer din bil heller. Front mattene matcher ikke, heller ikke bak der :(

 

Jaja, kanskje dem passer A4 B5 eller A4/RS4 B8 da ?

 

Han ebay karen, han skulle jeg ha gitt en omgang juling som solgte meg disse. Svarer plutselig ikke på mail heller etter jeg fikk mattene.

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"A" eller "RS" er vel det samme når det gjelder gulvmatter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"A" eller "RS" er vel det samme når det gjelder gulvmatter....

 

Han RS4 B7 karen mente at det var forskjellig form på A4 B7 vs RS4 B7 mattene ...... men jeg kan ikke bekrefte det, bare sier det jeg hørte fra han :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje de passer B6 da? Jeg har stoffmattene liggende i en sekk her, hvis du har lyst til å se om det passer. Kanskje enklere å selge da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kunne ha vært en mulighet ja :) Hvor i Oslo bor du ?

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kunne ha vært en mulighet ja :) Hvor i Oslo bor du ?

 

 

Robert

 

I Nydalen. Bare å bjelle på hvis du har lyst til å ta en titt en dag, har satt mattene i bilen nå men det er jo smal sak å ta de ut for å sammenligne. Mob er 48 28 78 68.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Nydalen. Bare å bjelle på hvis du har lyst til å ta en titt en dag, har satt mattene i bilen nå men det er jo smal sak å ta de ut for å sammenligne. Mob er 48 28 78 68.

 

Jeg trener av og til nede på Storo (sats) senteret og kanskje jeg skal innom der imorra. Så jeg ringer deg litt utpå kvelden imorra og ser om vi får til noe da :)

 

Jeg har tlf 99539855.

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.