Anbefalte innlegg

hei! har chippet bilen min med orginal k03 turbo men har skiftet til k03s turbo nå, siden denne er litt større har det veldig mye og si at eg kjører med k03s chip ? bør eg remappe chippen til k03s

har og skiftet til 3" downpipe etter turbo bytte. henter eg mer ut av den viss eg remapper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BSR’s software til denne bilen er kalibrert for K03 og ikke K03s.

Forskjellen mellom disse to turboene er små. Så spørs hvor mye mer det er å hente på et skreddersydd software.

fikk dette svaret av BSR, grunnen til at eg lurer er at eg ikke synst det var noe serlig stor endring i ytelse :-/ heller mindre enn mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På seat ibiza cupra ligger de rundt 200hk med k03(Sett noen oppi over 220hk) med k03s turbo er det mellom 220-240(Noen har hatt 250) Men man har jo dyno lotteriet de jeg har sett har oppjustert mappen til k03s turboen og sagt at bilen går mye bedre og holder trykket bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er liksom det er tror som gjør deg, den holder trykket veldig fint og drar godt utover registeret men virker som det er noe som mangler :P skulle tro at det skulle dra avgårde litt mer... noen som vet ca va en "fin" map av chippen vill koste? eventuelt noen som kan gjøre dette i bergens område til en grei pris ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.