5-112 9"x20" 41ET ASA AR1 vurderes byttet.

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte disse, da jeg syntes de ble litt harde å kjøre med, og frua mer eller mindre nekter å kjøre bilen i fare for å kantkjøre dem!

De er ikke kantkjørt, og det er ikke kast i dem, men to av ventilene lekker litt. Det burde være en lett sak å fikse om man gidder.

Står 235/30-20 Falken FK 452 dekk på dem, som er greit med spor i, og de er ikke skjevt slitt. Dekkene holder i år (og neste om man ikke burner for mye så klart).

Det som er av interesse er 8,5"x19" 35ET med dekk. Kunne godt tenkt meg RS4 2 felger, men er ikke låst på det. Felger må være hele og pene, og dekk må holde greit ut denne sesongen.

Om ikke det kommer noen gode forslag, så blir de på bilen denne sesongen og så blir det noe litt mindre neste år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ett sett med 8,5x19 med bra dekk hviss du kontakter meg på 90573606 evt rockfordkongen@hotmail.com kan vi sende bilder til hverandre å se om vi kan bli enig om noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.