#1 Skrevet April 18, 2012 (endret) Har et splitter nytt ubrukt H&R 24mm bakre stabstag til Golf 5 eller Audi a3 8P. (For FWD) Jeg bestillte feil, skulle ha til Quattro. Selges 1500kr. Beskrivelse: H&R Sway Bars are the perfect compliment to H&R springs, shocks, coil overs and Cup Kits. Designed to reduce body roll, increase lateral stiffness and improve handling as a whole, H&R Sway Bars are made using a proprietary alloy that is both stronger and more resilient than competitive sway bars. All Sway Bar kits have precision forged ends and include bushings made from an exclusive urethane/Teflon composite that eliminates squeaks, and don't require lubrication. That means no mess, no maintenance-just bolt in H&R Sway Bars and go. Send PM eller Ring 91658177 Lagt til etter 1 dag 6 timer: Setter ned prisen til 1500kr da jeg skal handle meg nytt til quattro. Dette er billig og er en oppgradering som absolutt er verdt pengene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2012 Ingen som vil ha? Hadde jeg hatt en FWD golf 5 eller audi a3 så hadde jeg slått til her for å si det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2012 Opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2012 Noen som vil ha dette? Kan ta det med på Vålertreffet neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...