#1 Skrevet April 17, 2012 (endret) Jeg rydder i eskene mine i garagen. Og det dukker opp forskjellig smådeler og kansje nyttige for noen. Girkule, vindussveiver, lokk til spylevesketank, pæreholder baklys coupe(høyre side), coupelys sedan, lys bakluke, 2 stk kjølevesketanklokk, ramme for girspakmansjett og varmeventil. Deler selges fra 50,- Flere smådeler typ85! List høyre forskjerm Deksel ved speil 80 og 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2012 Er girkula skinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2012 Nei desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2013 Du har vel ikke en vindusheis liggende til førerside manuel type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2013 Nei desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2013 du har ikke en sånn takluke"knapp" ? den man dytter inn (låsesplint) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2013 Må sjekke i kassa mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2013 Du har ikke et sett fjærbein i delesamlinga di Tomas ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2013 Er Deksel for friskluft og varmeregulering (ny type) og vindussveiver solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2013 Du har ikke et sett fjærbein i delesamlinga di Tomas ? Kansje jeg har noen, men er fra bil med femmer - - - Updated - - - Er Deksel for friskluft og varmeregulering (ny type) og vindussveiver solgt? Neida ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2013 Kansje jeg har noen, men er fra bil med femmer Så lenge de går på quattroen så er jeg interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2013 Så lenge de går på quattroen så er jeg interessert Fant nettopp ut at jeg har vist solgt de tidligere dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 24, 2013 Den trykk-saken til takluka da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2013 Hei, du har ikke tilfeldigvis vindusheismekanisme til førerdør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2013 Nei dessverre. Vinussveiver og deksel for friskluft og varmeregulering nyere type er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 24, 2013 Har vell ikke komplett takluke vell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2013 Nei dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2015 Har du "varmeregulerings platene" som sitter i midtkonsoll enda? Men knotter og "spaker". Send PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2015 Desverre solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 26, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 27, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...